piątek, 19 lutego 2016

Who am I?

Każdy z nas dochodzi do takiego momentu swojego życia, w którym  zastanawia się kim tak właściwie jest i co sprawia, że podejmuje takie a nie inne decyzje. Próbujemy ustalić co nami kieruje, jakie mamy cechy osobowości i jak się okazuje jesteśmy sprzeczni w wielu sytuacjach. Jak to jest możliwe? Jak rozwiązać takie wewnętrzne konflikty? Dlaczego tak wiele zadajemy sobie pytań i nie znamy żadnej sensownej odpowiedzi? Dlaczego nie potrafimy dosadnie stwierdzić tego kim jesteśmy? Te myśli wracają do nas jak boomerang, a my staramy się znaleźć odpowiedź na pytania, ale czy tak naprawdę nam się udaje? Zastanówcie się i powiedzcie, tak szczerze ilu z was wie w stu procentach to jakim jest człowiekiem, jak bardzo zna siebie? Myślę, że spora większość z nas chciałaby poznać swoją osobowość w pełni i wiedzieć czego może od siebie oczekiwać w różnych sytuacjach. Chyba nie potrafię tak dogłębnie poznać siebie, a może po prostu nie jestem na to gotowa. Ale kiedyś do tego dojdę i odkryje to kim tak naprawdę  jestem, w końcu odkrywanie to samo życie.
 



"Być człowiekiem oznacza mieć wątpliwości i mimo to iść dalej drogą swoją"

22 komentarze:

  1. Bardzo trudny temat, chyba dla każdego człowieka. Wydaje mi się, że jest to spowodowane tym w jakich czasach żyjemy. Wielu ludzi nie chce się rozwijać, ponieważ boi się wszechobecnej krytyki. Boimy się robić nowe rzeczy, bo nie chcemy być wyśmiani czy wytykani palcami. Przez to zapominamy o sobie samych. Chcemy być jak wszyscy, a to nie tędy droga :)

    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Owszem czasem mam takie myśli ale nie zagłębiam się w nie dlatego, że szkoda życia.

    OdpowiedzUsuń
  3. każdy czasem zadaje sobie takie pytanie ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie do dziś zaskakują moje niektóre zachowania :D Fajny post!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo bym chciała i często sie zastanawiam nad tym wszystkim :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężko jest tak naprawdę zrozumieć kim się jest i dlaczego jest tak, a nie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, temat rzeka, ale warto tak się zastanowić :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że to pytanie na które sama nie potrafię znać odpowiedzi. Według mnie potrzeba całego życia, by odnaleźć siebie i stwierdzić kim właściwie się jest.

    Piszesz cudowne posty, obserwuję xx
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  9. Całe życie odkrywamy siebie :) Ciekawy post. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukanie siebie i odnalezienie sensu i celu życia to coś, co nas nurtuje przez całe życie. Na każdym jego etapie, jest taki moment, gdy człowiek się zatrzymuje i zadaje sobie takie pytanie. Temat - woda, można dyskutować i dyskutować. :) fajnie, że dajesz na blogu miejsce do dyskusji na tematy trudne i ciekawe. :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie, pozdrawiam i zapraszam ponownie do zaglądania, a nawet obserwowania - jeśli blog się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przez całe życie kształtujemy własną osobowość i poznajemy siebie.
    Niezwykle ciekawy wpis!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnych rzeczy trzeba doświadczyć, żeby przekonać się, jak na nie reagujemy :) często łapie się na tym, że zapominam języka w gębie, kiedy jest mi najbardziej potrzebny, choć na co dzień jestem wyszczekana :/

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. twoj juz sam tytuł posta kojarzy mi sie z piosenka briana adamsa
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Często mam wątpliwości...później na jakiś czas mijają...
    bardzo fajny post , przyjemnie się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całe życie daje nam nowe doswiadczenia i kształtuje nasza osobę :*
    Jeśli masz czas zaparaszma do zaobserwowania i przejrzenia bloga mojej młodszej zdolnej siostry ,dziekuje z góry :*
    http://xmikuxx.blogspot.com/2016/02/czesc-kochani-wreszcie-zabraam-sie-za.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Całe życie się kształtujemy i doświadczmy czegoś nowego :*

    http://jestempatrycjaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Całe życie się czegoś uczymy. :)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis i KONKURS
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Całe życie się dąży do poznania siebie, ja jestem coraz bliże celu ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nadal, codziennie, pomimo 26 lat, wręcz każdego ranka, popołudnia i wieczora zastanawiam się kim jestem i gdzie będę w przyszłości...taka nasza ludzka natura. Niektórzy mają już od początku wybrany cel, a my? To nie znaczy, że jesteśmy słabsi. Osoby kreatywne nie potrafią skupić się na jednym i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chcesz zacząć karierę fotomodelki i potrzebujesz rad lub po prostu chcesz dowiedziec sie jak wyglada zycie poczatkujacej fotomodelki i jak rozwija sie jej kariera? Ten blog jest dla Ciebie!:))

    http://samsukier.blogspot.com/2016/05/fotomodeling-1.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękujemy za każdy komentarz ♥